Bangkok, semester-Bangkok.

Hej.

Vi bor pa ett lyxhotell, om man jamfor med tidigare boenden.
Vi handlar, handlar och handlar, gar pa massage, pluggar matte och handlar. Ater lite. Vilar lite.

Johans arm ar helt knallgul efter ett felgjort (?) blodprov hos doktor Scott forra veckan. Den har aven varit i princip ororlig men har nu borjat ga att rora, litegrann. Vi byggde en provisoriskt mitella (varldens lojligaste ord) av en kambodjansk krama, som har fungerat riktigt bra och dragit till sig mycket uppmarksamhet. Tyvarr ar det inte en enda thailandare som forstar forklaringen att det ar blod i hela armen efter ett blood test, sa vi har funderat pa att hitta pa nat battre, i stil med krokodiljakt eller sa.

Min vanstra lillta ar lila och lite bla, formodligen stukad. Inte heller jag kan skryta med nagon fantastiskt historia om varfor ingen far rora min ta (ja, om jag gar pa massage till exempel. I ovrigt ar det nastan aldrig nagon som vill rora mina tar.) eller varfor jag haltar till lite ibland. Sanningen ar att jag gick in i en stolpe som stod ivagen. Holl lite for hog fart helt enkelt. Pang sa det och sa skrek jag en stund. Ni vet hur det brukar kannas att sla i en ta? Just det. Och da brukar det anda inte synas nat efterat. Jag papekar igen - min ar lila och gor ont.


Men, hellre fem brutna tar pa foten an en denguefeber i Kambodja.
Vi har det helt enkelt himla bra de sista dagarna.


Pussar & kramar
Joanna

Kommentarer
Postat av: Pappa Roger

Längtar!

Och tack för en detaljrik instruktion rörande er hemkomst.... (Läs: Preussisk perfektion).

Tompa är hemkommen och kan joina. Bror/Svåger Marcus velar fortfarande.

Mors dag i morrn Söndag 31 maj!!!!!!

2009-05-30 @ 21:35:48
URL: http://detarenhemlisfaktiskt.se
Postat av: Jossan

hahaha exakt vad som hänt min tå! och nu håller jag på och sliter loss nageln.. nagg nagg.

2009-06-01 @ 18:21:31
Postat av: Linnéa

åhh vilken fin blogg :)

2009-06-01 @ 18:23:49
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0