Nu blir ni bortskämda - fler bilder!





Igar akte vi yt pa en snorkeltur, lika haftigt som alltid!



En Teletubbie.



En av tre apor pa stranden!



Coral Bay, dar vi spenderar dagarna.



Hangmattan nagra meter fran var stuga. (Vi bor inte i sana hus som man ser dar, vi valde en stuga med hus under taket.)



Det har ar frukostbuffen vi pratat om. Goooooott, visst?



En kvall var vi lite trotta och roade oss med att fota varandra. Hehe.



Och har ar vi pa en favoritrestaurang i Krabi, Debbie's. Varje gang man kommer in skriker alla som jobbar dar, odefinierbara ord, sa hogt de kan. Ratt kul.

Kommentarer
Postat av: Pappa Roger

Jag tycker som marcus och hanna att den är svår den där gissningsleken vad du vill ha i 20-årspresent, Joanna... Inte valborgseld då alltså, men kanske en Manskör? En nerspydd studentmössa ? En varm framsida och iskall rygg ? Spridda fyrverkerier ? En Bostadsrättsförening med brandslang ? Säg till när det börjar brännas !

2009-03-26 @ 13:17:47
URL: http://detarenhemlisfaktiskt.se
Postat av: Jossan

alltså roligaste kommentarerna efter varje bild. teletubbie och en stuga med ett hus under taket. hahaha.

2009-03-26 @ 13:28:37
Postat av: Anonym

Haha, en poooh! Man märker verkligen när det är Joanna som skriver inläggen, och när det är Johan. Det är kul! Ni är så himla bruna och fina nu också. Och jag skulle då inte tacka nej till en liten snorkeltur :)

Massa meningar som inte hänger ihop, men jajaja.

2009-03-26 @ 16:54:01
Postat av: Sara

Det var från Sara, det här över. Ha.

2009-03-26 @ 16:56:39
Postat av: Tora

Så fina bilder! Ni börjar se stiligt solbruna ut :) Stranden såg mer än fantastisk ut. Njut av varje sekund! Jag låg och solade idag, på en bänk utanför universitetet. Iförd jeans och en mycket varm jacka. Men det händer snart, våren kommer, typ tills ni kommit hem. :) 100 kramar, 50 var! /Tora

2009-03-26 @ 21:28:40
Postat av: melissa

hahah. alltsa joanna. du ar fan den sotaste jag vet. <3

2009-03-26 @ 22:59:18
URL: http://melissakristina.blogg.se/
Postat av: Sara

Det var från Sara, det här över. Ha.

2009-03-27 @ 10:28:41
Postat av: Jenny

Vad fantastiskt fint allt verkar. Och Joanna: jag måste hålla med Jossan; jag sitter och skrattar högt för mig själv när jag läser vissa inlägg och kommentarerna under bilderna.

En massa kramar!

2009-03-27 @ 17:08:06
Postat av: mads

ja, vad är hus under taket? eller vad är inte ett hus under tak,

2009-03-27 @ 17:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0