Koh Tao.


Idag har vi akt en massa buss och en massa bat. Bada ar branda och helt slut, den har on ar ungefar enbart berg att bestiga sa fort man ska nanstans. Men, vi har hunnit med att checka in i en bungalow, atit supergod lunchmiddag med utsikt over havet, halkat fram over koraller och tagit ett snabbdopp i havet. Oerhort varmt i vattnet, som ett jattebadkar.
   Stallet vi bor pa ar lite for dyrt sa vi ska forsoka fa tag pa ett billigare dar vi kan stanna en vecka och forsoka njuta lite ocksa, inte bara flanga runt. Sen far vi se vad som hander. Nagot som slagit mig ar hur forvanansvart enkelt det ar att leva i nuet nar man reser sa har. Det kommer av sig sjalvt, det dar alla pratar om att man ska forsoka uppna. Otroligt skont.
   Nagot annats som slagit mig ar syrsorna har. JOSSES! Jag tog for givet att det var nagon som renoverade ett hus utanfor dorren, men nej. De vasnas sa man far hoja rosten for att hora varandra. Ratt coolt!

Ha det bra!
Joanna

Kommentarer
Postat av: hilda

jag är inte alls avundsjuk, nejnej.

ps. jag kan verkligen rekommendera att ta dykcert på koh tao. det är en upplevelse som öppnar upp en helt ny värld!

2009-03-06 @ 18:05:05
URL: http://foreveristoday.blogspot.com
Postat av: mads o jonna

feeett nice! Och vi som tyckte vårt sommarväder här i Torrevieja var något att komma med :P

2009-03-07 @ 17:50:50
Postat av: kinna

Hej!vill bara skicka en hälsning och hoppas att ni har det riktigt bra, va rädda om er!



kram

2009-03-08 @ 14:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0