Fina bilder - fula ord.











Nog med fina bilder, nu ar jag bara arg.
    3500 SEK har idag gatt forlorade, rakt ut i ingenting. I hamnen i Lumut. Automaten sa Error, fel pa tekniken. Kontoutdraget sager pengarna uttagna. Skit-bankomat, skit-Nordea, skit-Malaysia.
    Man kan gora JAVLIGT mycket med 15 000 baht. Det ar nastan tva veckors budget. Gah.
Om nagon har lust att losa mitt problem, typ ringa Forsakringskassan eller vad som helst, sa gor garna det. Jag sitter tyvarr fast bland hoghus och avgaser i ett illaluktande rum. Hurra.

/ Joanna

Kommentarer
Postat av: johan.

De hoga husen ar i Kuala Lumpur!

2009-03-30 @ 12:10:11
Postat av: melissa

Joanna, detsamma hande for mig har borta sa jag tvingade min mamma att ringa till banken. De sa att de kunde se att det var ett preliminart uttag och da kommer pengarna tillbaka oftast efter 3-5 dagar. Forhoppningsvis. I mitt fall satte de tillbaka pengarna direkt, men det ar bara for att alla ar slakt med alla i Hallsta, sa de litade pa mig. Men jag vet inte riktigt om det funkar med din bank. Men hall utkik, de kanske kommer tillbaka! Sot som socker ar du och din karl ocksa for den delen. Njut for mig! love

2009-03-30 @ 17:10:32
URL: http://melissakristina.blogg.se/
Postat av: E. Svar.

Jaha?! Hänger ni inte med alls?! Det är sexlingar, så har ni förslag på namn är det bara att säga till! Angående fråga nr 2. så genomgår nu halva Norrtälje ett test....



Ps. Mormor, det är inte på riktigt!Haha:) Ds.

2009-03-31 @ 10:22:56
URL: http://rusniingstrafik.blogg.se/
Postat av: Postat av mormor

Lördag solen skiner,vi är lovade värme över påsken.

Fina bilder och ni ser bara glada ut.Då förstår man att allt är bara bra.GLAD PÅSK på er i förskott.

Påskpussar från oss på Stora Nibbeln.

2009-04-03 @ 11:58:23
URL: http://johanochjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0