Perhentian Islands.

GRATTIS MAMMA/SVARMOR PA DIN (TJUGONIONDE) FODELSEDAG!! :)



Efter tva aventyrsdagar i nationalparken Taman Negara, med elefanter, bjornar, djungel, stora insekter och urbefolkning (mer om det en annan gang), sitter vi nu pa Perhentian Islands minsta o. Imorgon nar vi ar lite mer glada och utvilade ska vi upptacka att det har ar paradiset. Vilket som, ni vid det har laget lar veta, innebar att det inte blir sa mycket uppdatering har.
Men hall ut, det kanske tar en vecka eller sa, sen ar vi tillbaka fran semestern!

Ha det fint i varsolen!
Joanna&Johan

Kommentarer
Postat av: Mamma!

Tack för hälsningen, den var bra, mycket bra!

Har ni semester mitt i semestern, vilken lyx, men ni behöver säkert vila upp er...

Puss & kram!

2009-04-22 @ 19:55:55
Postat av: Pappa Roger

Det är klart att om man är på en tremånaders njutartripp i Asien att man behöver lite avkoppling mitt i !!! Självklart, vi här hemma som gråbleka jobbar häcken av oss i skitvädret har ju ingen rätt att ens tänka på att ta en paus....

Nån ordning får det vara!

Johan,vi anmäler dig till Matte B i dagarna. Kursen börjar på Måndag, håll utkik efter info...

Peace / Juans pappa

2009-04-22 @ 22:59:50
URL: http://detarenhemlisfaktiskt.se
Postat av: Anonym

Jag tackar ödmjukast för paketet och visar min uppskattning på min blogg. Ha det bra, vänner.

2009-04-27 @ 16:22:48
Postat av: Ekim

Glömde både namn och adress. Soft.

Postat av: john

Grattis på födelsedagen Joanna!

2009-04-29 @ 17:26:35
Postat av: Postat av mormor

Med en enkel tulipan på bemärkelsedan vi har den äran att gratulera dig på den stora dagen.Många kramar från mormor o morfar.

2009-04-30 @ 09:59:16
URL: http://johanochjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0